glädjerus!!!

Ååååååhh :) Insåg precis att det är fredag idag och efter jag gjort mitt megastora historiaprov så har jag lov! En hel veckas break från skolan och allt, visst måste jag se till att plugga lite då med men ändå. Jag njuter av att säga ordet "looov". Haha, igår blev jag hemma förresten. Jag fick blåsor i munnen som fastna i min räls och min hals kändes inte helt okej. Då var det lika bra att vara hemma så jag fixa historia provet idag! Har inte råpluggat för det känns onödigt men jag har läst igenom allt. Bara läst, min nya teknik! Jag hoppas att alla klarar det, eftersom det är ett ca 100 sidorsprov så borde de inte göra allt för svåra frågor.. Man vet aldrig men jag tror att det kommer gå bra, med positiv inställning så klarar man allt :)!! Imorgon blir det Göteborg för lite shopping, inte mycket alls för på lovet ska jag till Malmö. Sådeså, ha en toppen fredag så hörs vi kanske i eftermiddag. Lovar inget för vill inte bryta några löften! Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0