hur skall det gå?- melissa horn

Åh här sitter jag och njuter av Melissas nya album :) Det är grymt bra!! Snart ska jag göra min tredje kopp te för dagen och sedan sätta mig och plugga historia och även äta mellis. Har gjort geografi precis och ja det flöt på men sen ville jag bara ge upp när jag insåg att jag var tvungen att anstränga mig på en fråga. Inte ens internet kunde hjälpa mig!? Så då skiter jag i den helt enkelt.. Ja men då var det väl dags att göra historiadosen för dagen och lite idrott står på listan med ja, pilates ikväll i alla fall!! Jag är jätte laddad, ska bli kul att prova på det. Min syster skall även dit och Jullis också :) Ha en bra dag, ska försöka blogga ikväll också!! pusskram

vart tog alla partyn vägen?! och sommaren ?

Kommentarer
Postat av: patricia

vilken härlig bild du har fått in ;)

2009-10-21 @ 16:28:50
URL: http://patriziabonfre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0