ibland önskar jag att jag kunde vara mer som du, fast jag vill ändå vara jag.?

Hej på er och hej på söndagskvällen !! Som innebär ännu en veckas hårdjobb i skolan, trevligt . Ja men visst är helger alldeles för bra fast jag är en person som numera,tro det eller ej, har börjat uppskatta min vardag. Min skoltrötthet är fortfarande kvar men har tonats ner. Kan bero på att en liten del av prov har liksom fallit av mina axlar :) Åh så bra det känns!! Helgen har förresten varit super lugn, hemma i fredags och på tjejkväll i lördags. Dessutom några dopp i karet och jag älskar det, livsnjutare ska jag numera vara. Ja Jullis du är så välkommen på livsnjutar-bad every freaking lördag!! Vi har redan smort planer för när detta kar ska användas, haha. Idag har jag nog varit världens flitigaste, kortfattat : gjort klart historia frågorna samt lärt mig "de första högkulturerna",badat,solat och sen tränat poweryoga. "Yay go mee!!" (alá amerikansk accent!!). Men duktig det är vad jag känner mig nu när jag kikat tv och ska gå till sängs. En föreläsning ger mig faktiskt sovmorgon imorgon bitti, det gillar jag. Puss på er , ska nog ge er lite bilder här nere om jag finner några roliga ! // majsan




lite nostalgi från dyrön , härliga dagar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0