jag ska sakna dig imorgon , ja du vet hur jag kan bli!

Melissa Horn, ett namn och ett album med väldigt bra låtar. Jag har fallit, och fritt också för den delen!! Det räcker nog att säga det, imorgon ska jag banne mig ta tag i att boka biljetter till hennes konsert för jag vill inte missa den. Annars gick provet icke så bra som jag hade velat, och inte heller för de som liksom jag lagt ner tid till pluggandet. Att lära sig 140 frågor därav 5 st är med men är omformalerade känns positivt. Nog om det, pissdåligt prov fast vi har Henrik och Peter med oss!!;) Så det ska nog ordna sig, nu är jag fri som en björn. Och då ska jag banne mig leva som en, imorgon beger jag mig av mot Göteborg ensam med en ipod som jag funnit hemma. Dock inte min touchie som är borta, om någon har den så "give it to me yeah the teacher gonna show you how" na na na. Haha, jag saknar den och letandet ska ske. Så var det med det, livet kommer förhoppningsvis flyta på denna veckan hoppas jag. Ett jäkla härligt haloweenparty hoppas jag på och planer smids faktiskt, kan hända att vi hyr ett place. I let the invited know about that! Pusskram och ät skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0