lugnaste hittills!

Godmiddag :) Detta har varit den lugnaste söndagen på flera veckor, jag sov hos Carro efter kvällen hos Alexandra igår och vi vaknade halv tolv eller tja halv elva för man ställer tillbaka klockan nu. Jag sover aldrig så länge, möjligen elva men halv tolv /tolv !! Det är nästan rekord ;) Haha, pappa la precis en go kommentar på sitt egna vis "Maja kolla detta är nästan som Tinas cookaloong!", ja du är så duktig som lagar mat. Jag funderar på att flytta min blogg från blogg.se? Ska se om det finns ett ställe där designen är enklare. Haha , ja ni ser ju mitt problem. Alla har vackra bloggar utom jag så jag kan byta. Men jag låter er veta i så fall, ikväll ska jag på "frigörande dans" sen sola och sen på "poweryoga". Vilken hurtbulle jag är , hihi. Och pass är nu bokade för hela veckan, ha en go söndag! puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda Nilsson

devote har lätta design grejser :)

2009-10-25 @ 16:02:30
URL: http://bloodySunday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0