såsom veckorna passerar så passerar också kanske de viktigaste dagarna utav mitt liv , det rullar på i snabb takt.

God fredags kväll! Har kikat på idol och gillar Reza och Mariette Fast jag gillar Tove, Nicklas och Kalle också :) Haha, många favoriter men de 2 första var bäst ikväll Annars hade jag tänkt gå till sängs nu snart, ska bli skönt och jag behöver det. Ska nog göra idrottsfrågorna först, har ju både historia och idrott denna veckan. Historian känns lite mer viktig men det är bra om idrotten går bra. Nog snack om skola, det är ju för fan helg!! Dans imorgon med, ska bli kul :) Nu ska jag nog lyssna på Melissas nya album som jag ej bankat in i min hjärna ännu. Texterna ska snart sitta för jag planerar att gå på henne i Göteborg / Borås. Hon är ju super bra!! Så ska jag nog kanske se en film? Haha, ni får höra hur allt urartade sig imorgon.. pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0