slutade 12.00

Hejhej!! Underbar dag vi har haft, först börja vid med svenska på morgonen,därefter blev det ca 5minuter engelska och sedan idrottsprov och efter det har vi bara en ganska kort historia lektion som vi såg film på. Sen frågade jag vår lärare om vi inte lika gärna kunde plugga på historian hemma som där, och visst gick det bra :) Så nu har jag ätit hos min moster med min kusin Lovisa, åkte dit direkt och de höll på att laga thaimat. Hur gott som helst ju!! Så nu ska jag ta plats med te och historiaböcker, skönt att få det gjort. Sen blir det dans ikväll, känner mig faktiskt i fas med det mesta. Skönt, hoppas ni får en toppenkväll♥


en underbar skapelse som jag ska frossa i på jullovet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0