vill inte ha vinterklimat, jag fryser så!!

Hej allesammans :) Förlåt för dålig update men inloggningen har krånglat så jag skyller på det eftersom det var problemet. Älskade onsdagen är förbi jag är hemma och ska äta lite ! Allt känns bra livet rullar på och allt bara flyter med strömmen. Liksom jag!! Dock vet jag vad som måste göras idag i studerandets vägar och jag vet också att det bara är jag som måste ta tag i det ;) Jobbigt att inse sådant tycker jag, haha men sånt är livet. Annars har måndagen och tisdagen flugit förbi också, klimatet är betydligt kallare och frosten har valt att visa sig och göra mig outhärdigt kall dessa morgonar när min speedfight tar mig till markis. Men jag överlever trots alla kalla odds! Nu ska jag äta mellanmål och börja , sen ska jag pausa och ta lite promenix! Låter bra för himlen är klarblå fast det är nästan så att termo brallorna åker på. Fy , kunde inte sommaren stannat längre? Jag ska önska mig utlandsresa i julklapp, det och en sån boxer så man kan spela in(vill ha en i mitt rum inte bara i källaren!!). Blir nog en bra jul :) Om snön kommer i rätt tid, och julkalendern. Åh nu börja jag längta, sen kan man ju ta resa efter jul.. Aja inte börja planera, vi är ju ej där ännu. Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0